Helpdesk

Veelgestelde vragen

In veel gevallen komt dit door een spamfilter die de e-mail blokkeert en/of verplaatst naar een spam folder. Ook kan het zijn dat het e-mailadres niet klopt of langer bestaat.

Je kunt de onderstaande stappen doorlopen om te kijken of je het probleem kunt verhelpen. Indien je een aanpassing hebt gedaan, kun je een extra bericht versturen om te controleren of de e-mail hierna wel aankomt.

  • Controleer je spam folder of mailbox met ongewenste e-mails.
  • Controleer of je e-mailadres of dat van de deelnemer klopt.
  • Gebruik je Outlook.com? Log dan in op Outlook.com en klik rechtsboven op 'Opties' gevolgd door 'Meer opties'. Klik daarna op 'Veilige en geblokkeerde afzenders' en vervolgens op 'Geblokkeerde afzenders'. Indien in deze lijst het e-mailadres
      staat, dien je deze uit de lijst te verwijderen.
    • Indien de deelnemers hetzelfde domeinnaam in het e-mailadres hebben (bijvoorbeeld het domeinnaam van een bedrijf), dan is het aannemelijk dat de spamfilter van het bedrijf de e-mail tegenhoudt. Neem in dit geval contact op met de IT afdeling van het bedrijf en geef het adres service@datumprikker.nl door als 'veilig adres'.
    Heb je alle bovenstaande punten doorlopen, een extra bericht verstuurd en na enige tijd nog steeds geen e-mail ontvangen? Neem dan contact op via de link onder aan de website.
Nee, je kunt direct beginnen met het aanmaken van een afspraak. Druk op de knop 'Nu aanmaken', vul vervolgens je naam en e-mailadres in en je kunt direct verder met het aanmaken van je afspraak.
Ja, zolang je nog geen datum hebt geprikt kun je deelnemers en/of data toevoegen. Voor het toevoegen van deelnemers ga je in het afspraakoverzicht naar 'Wie?' en open je de opties. Het toevoegen van data kun je onder die opties bij 'Wanneer?' vinden.
Ja, als een deelnemer wordt toegevoegd aan een bestaande afspraak, zal er een uitnodiging worden verstuurd naar de nieuwe deelnemer.
Ja, klik in het overzicht van de afspraak bij 'Wie?' op 'opties' en kies voor 'bericht sturen'. Aan een extra bericht wordt altijd een persoonlijke inlogurl toegevoegd waarmee een deelnemer kan inloggen. Daarnaast is het ook mogelijk om in het Overleg in het afspraakoverzicht berichten te sturen naar deelnemers.
Ja, dat is mogelijk. Kies bij het maken van de afspraak voor het type rooster om meerdere data te prikken en/of deelnemers in te plannen. Om de opkomst te inventariseren (en beperken) kun je kiezen voor het type inschrijving.
Afspraken worden een maand na de laatste datum van de afspraak automatisch verwijderd.

Contact en ondersteuning

Heb je een vraag of opmerking over datumprikker.nl? Vul dan het onderstaande formulier in en druk op Versturen. Wij reageren zo snel mogelijk.

Versturen
Nog een bericht aanmaken?